خدمات پس از فروش
tool_link_sample_main_block14
واگذاری انشعاب
واگذاری انشعاب آب
واگذاری انشعاب آب و فاضلاب
سایر خدمات
پیگیری درخواست
پیگیری پرداخت
چاپ و ویرایش اطلاعات
بازیابی کد رهگیری
فرم ارسال نظرات و پیشنهادات
راهنمای خدمات الکترونیک
ورود کاربران دفاتر پیشخوان
دوباره تلاش کنید
پاسخ به استعلام (كد 01- 2)
عنوان خدمت:
پاسخ به استعلام (شماره: 15031453101)
هدف:
صدور تسويه حساب جهت ارائه به دفاتر اسناد رسمي در هنگام نقل و انتقال ملك
دامنه عملكرد:
اداره آب و فاضلاب روستای، دفاتر پیشخوان و مشترک یا متقاضی تسویه حساب
تعريف:
تعیین بدهی و وضعیت انشعاب آب و فاضلاب و پاسخ به استعلام دفاتر اسناد رسمی
بند 1-29-4 : "پاسخ به استعلامهای محضری منوط به ارزیابی مجدد ملک ، تسویه حساب کامل در موارد افزایش تعداد واحدها ، تغییر کاربری، قبوض پرداخت نشده، اقساط معوق و بدهی های انتقالی از بانک ها می باشد." لذا در صورتيكه فروشنده از تسهيلات وام بانكي، تقسيط، چك بانكي و غيره جهت درخواست انشعاب يا خدمات ديگر استفاده نموده باشدبايستي بدهي هاي مربوطه كاملاّ پرداخت شود و برگ تسويه حساب بابت وام بانكي ارائه گردد هر چند تاريخ چك بانكي و يا اقساط مربوط سررسید نشده باشد.
املاك فاقد انشعاب فاضلاب كه شركت امكان واگذاري انشعاب فاضلاب را در محل را داشته باشند و تقاضاي صدور تسويه حساب نمايند بايستي قبل از تسويه حساب نسبت به درخواست فاضلاب اقدام و كليه هزينه هاي مربوطه را پرداخت نمايند.
خلاصه اطلاعات پرونده در ذيل برگ ارسالي به دفتر خانه جهت اطلاع خريدار اعلام مي گردد و در صورت وجود اشتباه در اطلاعات ياد شده نامبرده مي تواند قبل از انجام معامله رسمي شركت را مطلع نمايد. بديهي است پس ازانجام معامله رسمي هر گونه تغيير جدید در تعدادواحد ، كاربري و ... به عهده خريدار خواهد بود.
مدت زمان انجام كار:
بین ۳ تا ۷ روز
مراحل و شرح اقدامات:
مراجعه حضوری درخواست کننده به شهرستان دفاتر پیشخوان و یا سایت شرکت (صفحه خدمات الکترونیک)، انتخاب شهریا منطقه وتكميل باکس های مخصوص تقاضا و ارسال درخواست توسط دفاتر پیشخوان و مشترک حقیقی
ارسال همزمان پیامک برای درخواست کننده ومسئول قبول درخواست الکترونیکی منطقه
بررسی درخواست وارسال پیام به درخواست کننده
اعلام زمان بازدید به درخواست کننده پیشخوان و یا مشترک حقیقی ازطریق ارسال پیامک و ورتال شرکت
بازديد ارزياب و گزارش وضعیت موجود ملک و قرائت کنتور
ارسال پیامک به درخواست کننده پیشخوان و یا مشترک حقیقی جهت اعلام مبالغ
پرداخت مبلغ حق کارشناسی و ثبت در پرونده
انجام تسویه حساب وانتقال به اطلاعات پایه حق انشعاب وآب بها
تسويه حساب پرونده و انجام خدمت مورد درخواست :
ارائه پاسخ نامه به دفتر اسناد رسمی (اسکن این نامه درپرتال جهت اطلاع مشترک قرارداده می شود واصل آن بایستی توسط درخواست کننده از اداره آبفا اخذ و به دفتر اسناد رسمي تحویل گردد)
مدارك لازم:
شماره ردیف محل مورد درخواست (در قبوض آب بها درج شده است)
نامه استعلام از دفتر اسناد رسمی
تاریخ به روزرسانی:
1396/05/08
تعداد بازدید:
1520
راهنمای خدمات
راهنمای خدمات الکترونیک
واگذاری انشعاب
واگذاری انشعاب آب
واگذاری انشعاب آب و فاضلاب
خدمات پس از فروش
پاسخ به استعلام(کد 01- 2)
تغییر کاربری(کد02- 2)
تغییر مشخصات(کد03– 2)
تغییر واحد مسکونی(کد 04- 2)
تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب(کد 05- 2)
تغییر قطر انشعاب(کد 06- 2)
تفکیک کنتور(کد 07- 2)
تغییر مکان وسایل اندازه گیری(کد 08- 2)
آزمایش کنتور(کد 09- 2)
تعویض کنتور(کد 10- 2)
نصب سیفون اضافی(کد 11- 2)
قطع موقت و وصل انشعاب(کد 12- 2)
جمع آوری یا ادغام انشعاب(کد 13- 2)
صورتحساب میان دوره (کد 14-2)
بررسی صورتحساب(کد 15-2)
اعلام کارکرد کنتور(کد 16-2)
فروش آب تانکری(کد 20-2)
مشاهده سوابق قبض
رویت قبض
ارسال انتقادات و پیشنهادات
سایر خدمات
پیگیری درخواست
پیگیری پرداخت
بازیابی کد رهگیری
چاپ و ویرایش اطلاعات
کلیه حقوق این پرتال مربوط به
شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران
می باشد. استفاده از مطالب پرتال با ذکر منبع بلا مانع است.
ورود اعضا
پاسخ به استعلام(کد ۰۱- ۲)
تغییر کاربری انشعاب(کد۰۲- ۲)
تغییر مشخصات(کد۰۳– ۲)
تغییر واحد مسکونی(کد ۰۴- ۲)
تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب(کد ۰۵- ۲)
تغییر قطر انشعاب(کد ۰۶- ۲)
تفکیک کنتور(کد ۰۷- ۲)
تغییر مکان وسایل اندازه گیری(کد ۰۸- ۲)
آزمایش کنتور(کد ۰۹- ۲)
تعویض کنتور(کد ۱۰- ۲)
نصب سیفون اضافی(کد ۱۱- ۲)
قطع موقت و نصب انشعاب(کد ۱۲- ۲)
جمع آوری یا ادغام انشعاب(کد ۱۳- ۲)
صورت حساب میان دوره(كد 14- 2)
بررسی صورت حساب(كد 15- 2)
اعلام کارکرد کنتور(كد 16- 2)
فروش آب تانکری(كد 20- 2)
مشاهده سوابق قبض و پرداختی
مشاهده قبض
انتقادات پیشنهادات و شکایات